Prekių garantija ir grąžinimas

  • Pardavėjas garantuoja, kad Prekės yra tinkamos kokybės. Prekės savybės atitinka Prekės aprašymą.
  • Internetinėje parduotuvėje esančios Prekių nuotraukos yra tik iliustravimo tikslais, originalios Prekės gali skirtis nuo parodytų. Nurodytos nuotraukos negali būti naudojamos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė yra geros kokybės, jei ji atitinka Internetinėje parduotuvėje ir (arba) Sutartyje pateiktą pavyzdį, modelį ir aprašymą.
  • Jeigu pristatytos Prekės neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją šiose Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
  • Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia pateikiamos Pardavėjo garantiniam aptarnavimui ir tik nustačius Prekės broką gali būti tenkinamas Pirkėjo reikalavimas dėl nekokybiškų Prekių.
  • Nustačius, kad Prekės yra tinkamos kokybės, Prekių siuntimo į garantinio aptarnavimo centrą ir Prekių grąžinimo Pirkėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.
  • Prekės siunčiamos į garantinio aptarnavimo centrus, kurie gali būti ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Tokiais atvejais Prekių garantinio aptarnavimo procesas užtrunka nuo 14 iki 70 (keturiolika ir septyniasdešimt) kalendorinių dienų, priklausomai nuo Prekės pobūdžio, tačiau visais atvejais Pardavėjas turi stengtis, kad procesas būtų kuo trumpesnis.
  • Prekių kokybės garantija galioja tik tuo atveju, jei nebuvo pažeistos Prekės naudojimo sąlygos. Pirkėjas, prieš naudodamasis Prekėmis, privalo atidžiai perskaityti prie Prekės pridedamą Prekės naudojimo instrukciją (Vartotojo vadovą), jei tokia yra.

Grąžinimo sąlygos:

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas yra netaikomas, kai yra grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas yra netaikomas, kai yra gražinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjui gavus;
  • Grąžinant prekę, būtina susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu;
  • Siuntimo kaštai negrąžinami.

Jei prekę gavote nekokybišką, turite galimybę gauti pakeistą prekę.

Grąžinimo adresas:

ProSystemsLT, MB,

Kaneišiai, Kaneišiai 9, Lietuva, LT-30230

Grąžinimo atveju gaminio siuntimo kaštus padengiate Jūs (negalioja, jei produkcija nekokybiška). Gavę Jūsų siuntą, sumokėtus pinigus grąžinsime per 14 d. d.

Iškilus klausimams dėl prekių grąžinimo, prašome susisiekti su mumis el. Paštu info@viskaskubilams.lt arba telefonu +37069629252

Prekė laikoma kokybiška, jeigu:

Prekė yra laikoma kokybiška, jeigu:

  • prekė atitinka Internetinėje parduotuvėje, Sutartyje ar kituose Pardavėjo pateiktuose dokumentuose pateiktą aprašymą ir savybes;
  • prekė tinkama įprastai naudoti taip pat, kaip ir kitos tos pačios rūšies prekės;
  • prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitų tos pačios rūšies prekių;
  • prekės su natūraliu nusidėvėjimu, laikomos kokybiškomis.
  • Išnagrinėjus Pirkėjo skundą, per 14 (keturiolika) dienų pateikiamas atsakymas. Pardavėjas informuoja Pirkėją el. paštu, ar bus įvykdytas kuris nors iš aukščiau nurodytų Pirkėjo prašymų. Jei Pirkėjas prašo grąžinti pinigus ir toks prašymas yra pagrįstas, grąžinama visa Pirkėjo sumokėta suma, įskaitant pristatymo mokesčius ir grąžinimo siuntimo išlaidas. Pinigai grąžinami tuo pačiu būdu, kurį Pirkėjas pasirinko pirkdamas Prekes. Grąžinus tik dalį Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant atskirai, būtų buvęs taikomas mažesnis tarifas, nei galiojo Prekės perkant kartu su grąžinamomis prekėmis. Prekės ir tik tiek, kiek skiriasi tokių įkainių.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jeigu Pirkėjas nesilaiko šiose Bendrosiose sąlygose ir galiojančiuose teisės aktuose nustatytos grąžinimo tvarkos.